قابل توجه کلیه هموطنان عزیز بویژه دانشجویان گرامی
در راستای تحقق دولت الکترونیک و خدمت رسانی بهینه و تکمیل و همگانی شدن خدمات مرتبط با تایید اسناد ، تصدیق امضاء ، انواع وکالتنامه ها و کلیه مدارک تحصیلی ، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم که درخواست تایید مدارک مذکور را دارند میرساند:
از روز جمعه اول اسفند ماه 1393 مطابق با 20 فوریه 2015 قبل از مراجعه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، می بایستی اقدامات مشروحه زیر را انجام دهند.
1- ورود و ثبت نام در بخش سامانه جامع تائید اسناد www.tak.mfa.ir(ضمنا فقط باید از مرورگر google chrome استفاده کرددر غیر اینصورت مدارک قابل دسترسی نخواهد بود.همچنین نحوه آموزش و ثبت نام و نیز کلیپ های آموزشی در این قسمت به نمایش گذاشته شده است)
2- تکمیل اطلاعات و فرم های مربوطه و بار گذاری مدارک مورد نیازبا کیفیت مناسب و اخذ کد رهګیری
3- مراجعه حضوری به بخش کنسولی سفارت در روز های دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از ساعت 9 لغایت 13 با بهمراه داشتن پرینت کد رهگیری ( پس از دریافت تاییدیه و پاسخ )
اسناد قابل تایید با استفاده از این سیستم به شرح ذیل می باشد:
الف- اسناد کنسولی شامل تصدیق امضاء ، انواع وکالتنامه ها و...
ب- کلیه مدارک دانشجوئی شامل:
1- گواهی اشتغال به تحصیل ( جهت اخذ ارز دانشجویی و یا ارائه به مقامات اداری داخل کشور)
2- گواهی پرداخت شهریه
3- ریزنمرات تحصیلی (در حال تحصیل) و گواهی پیشرفت تحصیلی (Progress Report)
4- مدارک فارغ التحصیلی
5- مدارک دبستانی و دبیرستانی
6- مدارک دوره های مختلف آموزشی–دانشجویی
7- تشکیل پرونده دانشجوئی
بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران-دوبلین
جهت مطالعه کلیه خدمات کنسولی ، مدارک لازم و فرمهای مربوطه به لینک زیر مراجعه فرمایید.
http://econsulate.mfa.ir/
ساعت کار بخش کنسولی : روزهای دوشنبه - چهارشنبه - جمعه از ساعت 9:30 تا 13:00