شرایط تایید اسناد کنسولی و دانشجوئی

قابل توجه کلیه هموطنان عزیز بویژه دانشجویان گرامی

  در راستای تحقق دولت الکترونیک و خدمت رسانی بهینه و تکمیل و همگانی شدن خدمات مرتبط با تایید اسناد ، تصدیق امضاء ، انواع وکالتنامه ها و کلیه مدارک تحصیلی ، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم که درخواست تایید مدارک مذکور را دارند میرساند:

از روز جمعه اول اسفند ماه 1393 مطابق با 20 فوریه 2015  قبل از مراجعه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، می بایستی اقدامات مشروحه زیر را انجام دهند.

1- ورود و ثبت نام در بخش سامانه جامع تائید اسناد www.tak.mfa.ir(ضمنا فقط باید از مرورگر google chrome  استفاده کرددر غیر اینصورت مدارک قابل دسترسی نخواهد بود.همچنین نحوه آموزش و ثبت نام و نیز کلیپ های آموزشی در این قسمت به نمایش گذاشته شده است)

2-    تکمیل اطلاعات و فرم های مربوطه و بار گذاری مدارک مورد نیازبا کیفیت مناسب  و اخذ کد رهګیری

3-    مراجعه حضوری به بخش کنسولی سفارت در روز های دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از ساعت  9 لغایت 13 با  بهمراه داشتن  پرینت کد رهگیری ( پس از دریافت تاییدیه و پاسخ )

اسناد قابل تایید با استفاده از این سیستم به شرح ذیل می باشد:

الف- اسناد کنسولی شامل تصدیق امضاء ، انواع وکالتنامه ها و...

ب- کلیه مدارک دانشجوئی شامل:

1-    گواهی اشتغال به تحصیل ( جهت اخذ ارز دانشجویی و یا ارائه به مقامات اداری داخل کشور)

2-    گواهی پرداخت شهریه

3-    ریزنمرات تحصیلی (در حال تحصیل) و گواهی پیشرفت تحصیلی (Progress Report)

4-    مدارک فارغ التحصیلی

5-    مدارک دبستانی و دبیرستانی

6-    مدارک دوره های مختلف آموزشی–دانشجویی

7-   تشکیل پرونده دانشجوئی

                                             بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران-دوبلین

 

جهت مطالعه کلیه خدمات کنسولی ، مدارک لازم  و فرمهای مربوطه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

                                                                 http://econsulate.mfa.ir/

 ساعت کار بخش کنسولی : روزهای دوشنبه - چهارشنبه - جمعه از ساعت 9:30 تا 13:00